tirsdag 13. desember 2011

Julestemning i DIY-hyllen!


En av de tingene jeg har gledet meg til helt siden vi laget kassehyllen, var å pynte den til jul!
Vet ikke hva det er, men den har alltid fått meg i litt julestemining, må være noe med den gamle looken den får av Drivved-beisen!;)
Nå er den iallefall pyntet, og du og du som jeg har kost meg.  Kunne sikkert pyntet den hundre ganger til, men det får holde-for denne uken...hehe!;)
Gikk for det helt enkle - hvit,stål,betong og tre.
Perfekt for min smak!;)

Ønsker deg en herlig tirsdag!

Bare 11 små dager igjen-husk å nyte dem!;)

Klem

Regine


5 kommentarer:

  1. Kjempelekkert !! Elsker den hyllen din. Utrolig stilig med hvitt til ;) Jeg har også de juletrærne fra Kid, synes de er så enkle og stilige-og passe julete! Likte de med en gang jeg så dem!

    Ha en fiiin førjulstid ;)
    Klem

    SvarSlett
  2. Utrolig nydelig - elsker den enkle måten du har pyntet på. Noen få flotte dekorative ting. Herlige elementer av tre, betong, stål og hvit.

    Riktig god tirsdagskveld!
    klem Mari

    SvarSlett
  3. Tusen takk jenter for koselige kommentarer!;)

    Juletrærne er kjempefine synes jeg, Kid er blitt skikkelig bra de siste årene, de har så mye fine småting der!;)

    Ha en fin kveld dere, så blogges vi snart igjen!;)

    SvarSlett
  4. Heisann!

    Elska kassehylla di!

    Lurte på ka merke beis du brukte?

    LEKKERT!

    SvarSlett
  5. Så lekkert du har det! Liker spesielt godt kassehyllen og sengegavlen! Kjempestilig! :)
    Fant bloggen din gjennom Sukkertøy for øyet. Har lagt den i blogglisten min. :)
    Ha en koselig helg! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett